Tuesday 5 June 2012

Let me say that I like to be my own self //


Comel ean kwn aku ? Yeahh ! Die baek and know me better dari kau ? haha . Kays die bukan besfie aku pun just classmate yang selalu citer pasal couple die and 'blablabla' aku hidop kat sekolah single kod , and sejak munculnye cousin aku yang baru pindah kat sekolah aku , hidop aku huru hara . haha . mane aku pergi mesti die dok ikod aku . sebek gie toilet perempuan die tak ikod . haha . Kays aku sebenarnye nak citer pasal bf aku , yee aku tau aku perampas die dari adik angkat aku , and aku realy realy rase bersalah . firstly aku ingat kan diaorg 'fake relay' so better aku masok line . tapi lepas aku bace blog adik angkat aku and tetibe aku nagis kod , aku dah jadi perampas , tapi sorry dik akak tak leh lepaskan die , akak cinta sgt kat die , and akk pun perlu selfish , i'm sorry again dik . Hmm . Nashh , kenape tak bagitau yang you true relay dgn die ? You make me perampas . grrr ~ Better aku senyap , haha . aku tannak kehilangan kau nash ! Jangan kau tinggalkan aku sayang . If kau tinggalkan aku . -----> No words , kbyeee

</3

No comments:

Post a Comment