Thursday 14 June 2012

Come to me baby :)

There my three little handsome friends , dari kiri Amir , Rafiq , Khairul . Yahh Amir si jiwang yang suke cerite pasal couple die kat aku and anything pasal suke duke die aku firstly akan tau. Rafiq , err die kawan khairul and sebenarnye aku tak berape rapat dengan die tapi sejak die tegur aku kiteorg jadi kawan good punye , khairul tapayah tanya lha die rapat dengan aku baru jea lagi masa second month of 2012 , haha die baik walaupun kadang2 buat aku rase cam nak cubit muke die . haha . die comel comel comel . haha k stop puji mamat tuhh , grr ~ tadi baru jea jumpe die pakai baju oren , eh eh eh matching lak harini . and die tanye aku 'asal pakai samer nih' aku dah buat muke =..= bukan aku nak ponn . haha .seriusly kawan lelaki lebih memahami aku . diaorang happening and sporting bout everything :) Byee end of my story today

-NashFie-

No comments:

Post a Comment