Sunday 3 June 2012

Hello there :)

One two three , ado orang tak ? Ade leee tuee , aku dah ade pakwe baru and i hope this relay for ever and ever aku tanak lha janji hanya tinggal janji seriusly aku ramai benor 'ex' kau nak tau sebab ape benda nie boleh jadi ha ? Lelaki memainkan perasaan aku kod . Tapi tak semua 'ex' lha hanye half of them . Aku redha dengan ape yang Allah beri dugaan untuk aku, aku tahu Allah bagi aku dugaan wehh . Bersyukur sangat sebab Allah masih nak aku berada di jalan-Nya , btw right now aku tengah tengok cerite Senario XXX . Tahu lee cerite tue dah lamee dah die ulang tengok jelee , Astro kan suke ulang ulang macam budak twitter suke ulang ulang tweet mereka . Tukaq topik pulak , semalam aku mengamok dengan cousin aku , die ajak aku pie kenduri kawin 'ex' aku then die suruh aku naik RXZ , aku bukan tak sudi aku cume segan lha takan nak angkat kain tinggi tinggi kod . and aku takut die bawak laju , lastly aku call 'ex' aku suruh jemput pakai kereta die . harharhar . bile sampai kat kenduri kahwin tue makeup aku cair , terpakse lee mereka tunggu aku touch up semula . kau ingat aku suke sangat ke touch up nie wehh . benci kod . pastu balik balik dari kenduri rumah sedara aku buat kenduri tahlil for arwah 'ex' aku AM . and sedara aku ramai lee kat situ , untuk pengetahuan korang sedara aku semua lelaki aku sorang jea perempuan . tak best langsung balik jea kampung kene buli , mase raye lha paling aku kene . ayat yang paling aku suke --> amik baju melayu lha tambie . harhar . harini aku merepek . kays lha byeeee :)

-NashaFie-

No comments:

Post a Comment